nu är det nära

inte ens 30 minuter kvar, och när jag postar det här inlägget står det lika mellan oss. 15 inlägg på en dag hitills, inte illa va?
konstigt att man inte är med på mest aktiva-listan på blogg.se. fast man kanske måste kommentera och sånt också då?

jag funderar på att gå och låna pappas badkar ett tag. men det orkar jag nog inte. dels är jag för kort, så jag får sendrag i benen av att ligga och spänna mig hela tiden, och sen somnar jag ju ändå alltid. stor idé.
ingen är hemma heller och nu när jag gick ut en sväng så var pappas sovrumsdörr stängd. den är aldrig någonsin stängd, förutom när han är hemma, och det är han inte. därför har jag isolerat mig här inne nu och hoppas på att ingen står och gömer sig här inne.

imorgon är det jag och kameran igen. lite bilder jag kommer lägga upp då. inte från helgen givetvis. det ska tydligen finnas många tungor på bilderna och det är nog inte så intressant.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback