mormor och morfar

jag ligger och chillar hos mormor och morfar nu och jag har sån jävla huvudvärk så ni förstår inte. inte bakis huvudvärk utan snarare blivit-dunkad-i-golvet-liiite-för-många-gånger-huvudvärk. anders kommer nog förbi med min kamera imorrn som hamnade i töre igår av okänd anledning. då kan jag ta bilder på min smurfkropp. blå som satan! haha

skulle se film med kix ikväll men hon har inte hört av sig så jag ska väl ligga här tills jag samlar ork att gå hem

hahaha
mamma ropar från köket - friiiiida.. vad gör du?
frida - går hem
mamma - va?
frida - samlar ork!!
mamma - va?
frida - BLOGGAR, SLUTA STÖRA!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du får ju inte häva in nå på mig från kameran flicka lilla! ;O det var allt utom en lugn kväll om man säger så ;)

du får bara häva in om jag är snygg ;D hah

2008-05-26 @ 12:58:07
Postat av: Berra

ehh.. glömde skriva att det var jag som skrev.. ;/

Postat av: A

Om inte du är snäll mot mig så kommer jag krypa in i kameran och plocka ut dom värsta bilderna som finns, sen skapar jag också en blogg där jag kommer visa dom!

2008-05-26 @ 18:34:49
Postat av: frida

anders: haha som att du inte redan har tittat på bilderna :) hoppas du inte har någon sladd till kameran. det ryktas om att det inte är så censurerat :( men du får se hur jag ser ut när du kommer och lämnar den istället?!

2008-05-26 @ 18:43:14
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Berra

Det som finns i kameran stannar där.. eller så raderas allt. det känns faktiskt ännu bättre om allt bara skulle försvinna :)

2008-05-26 @ 20:00:09
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: A ...W

Hoppas aldrig någon kommer få se dom där bilderna. Har som för mig att jag är med på en....kanske två :/

2008-05-26 @ 20:11:23
Postat av: frida

jag verkar inte vara den enda som är rädd för vad det finns för bilder på kameran=)

2008-05-26 @ 20:19:11
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback