mörker

jag orkar inte ens förklara hur förkyld jag är. jag kan ju säga iallafall att jag inte ens kan svälja och knappt andas för att det har svällt igen. sen vill jag spy hela tiden, men det går ju inte så bra om halsen är igensvälld. haha. ååååh vad jag hatar det här.
därför känns det ganska osäkert för mig att fara ut med kix ikväll :) men det kanske går över? nääe.. det gör det nog inte.

aja, vi får se. jag är grymt sugen på att byta ögon med någon. jag hatar hur dom ser ut och hur dom beter sig hela tiden. blä..

pappa har förbjudit mig att gå ut från mitt rum idag, haha. han såg och hörde ju vilket vrak jag var, och han är livrädd för att bli likadan. ååååååh kan inte nån fara och köpa flera kg te och tidningar åt mig!? och massa baffucin såklart.. så kan jag ligga här inne och tycka synd om mig själv hela dagen.

nej nu ska jag sluta beklaga mig och dra ihop nån mirakelkur som gör mig frisk på 2 minuter. när jag gjorde det sist tuppade jag ju av och åkte in på akuten, så det låter ju inte så jäkla lovande iofs, haha äääääh...

ha det bra! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman:((

2008-05-17 @ 15:18:53

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback