lost and gone

nu far jag och slåss med camilla. jag vet att hon inte kommer gå med på mitt humör och istället trycka i mig flera kg snus. underbart..
fotboll var hon dock inte sugen på den jäveln. eller ja, imorrn. men hur kul är det då? jag vill ju spela nu!!!
dessutom har jag klamydia i ögonen och hoppas att camilla har någon mirakelkur, annars blir jag tvungen att ta till kökskniven igen.. och det vill vi ju inte..



"Once in a lifetime
means there’s no second chance
so I believe that you and me
should grab it while we can
Make it last forever
and never give it back

It’s our turn, and I’m loving’ where we’re at
Because this moment’s really all we have"

Kommentarer
Postat av: Karin

haha ja något:p

Postat av: Berra

Blogga nu :) älskar när du bloggar flera gånger om dagen, blir så lycklig;)

2008-05-14 @ 16:19:07
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Maley

Menar du på den omgjorda bilden eller den icke omgjorda? :)

2008-05-14 @ 19:54:20
URL: http://misstrash.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback