jag känner hat

givetvis vann jag över kixen, vad annars.
jag känner mig lite orättvis dock eftersom att min rating är mycket högre än hennes, så hon fick mer minus och jag mer plus än vi förtjänade. därför gjorde jag en ny användare.

under tiden kixen gjorde nåt annat mötte jag en typisk sån där jävel som man hatar att möta.
- skriver konstant och tror att jag bryr mig om vad hon vill säga
- tar en jävla tid på sig
- lägger ut en bokstav åt gången
- bokstaven bakar hon in i nåt annat ord, vilket innebär att man i princip spelar mot sig själv
- frågar efter ens MSN
- frågar frågor som inte har med spelet att göra
- tycker att allt är "snyggt" "wow" eller "coolt"
- blir arg om man lägger på rutorna hon hade tänkt lägga på
- frågar om betapetcoaching

och det värsta är att jag vann överlägset. och ändå går båda +0. jag förstår det inte. vinsten var ju iofs min, men ändå.

nej nu behöver jag nya motståndare.

P = :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback