happy faces

åh vad underbart att börja dagen till saras underbara röst! not..
har aldrig varit såhär trött i hela mitt liv. vill bara lägga mig i sängen och sova vidare, men icket, nu måste jag fara. men vi far tydligen senare än jag trodde, underbart!
ska till våran lärare i säivis kanske jag kan säga också.

kameran åker givetvis med! om jag nu inte glömmer den.

när jag skulle sminka mig imorse såg jag att kixen hade glömt att packa ner det absolut viktigaste i min sminkväska, dvs; den rätta färgen på min fonduation, ögonfransbörjaren och ögonskuggsborsten. gah, jag känner mig halv! dessutom är mina skor kvar där, så jag får köra på några andra fulingar. what to do, what to do.

sen sitter jag och försöker slå mitt eget rekord, alltså hur många gånger jag kan nysa efter varann. nu är jag uppe i 6 st, inte illa pinkat! det bästa är väl att en nysning ska kännas ungefär som en liten orgasm.. det har jag svårt att tro. loyd påstår dock att det är han som får orgasmen..
frida - aaah nu nyser jag, vänta
loyd - ååååh.. puttinutt.. söööööt..nåååå.. igen
frida - eeeh
typ

nej jag kanske bör klä mig. jag tror sara står utanför och väntar..


Kommentarer
Postat av: D

tycker du alltid är "aldrig varit såhära trött i hela mitt liv" trött :P


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback