ett steg i rätt riktning

oooh, ni fattar inte hur mycket jag vill berätta det som är på g :) jag och pappa har varit och fixat lite nu och sådär och blabla. det är ju ingen idé att jag ens pratar i gåtor då det bara blir tråkigt för er att läsa. höhö

stockholm om drygt en vecka, gosh! kanske borde boka flyg?! prata med bid så han inte bara dumpar mig där nånstans?! fixa pass? shit! det måste jag ju göra.
ääh.

har varit duktig och ringt till tandläkaren idag iallafall. är så jädrans less på deras svammel. kul att gå med en svart fläck mellan tänderna för att dom är så sega i allt dom gör och avbokar mina tider. och sen att dom skyller på att det är för att jag snusar. det är det väl inte alls, det syntes inte ens förr, det var dom som tryckte dit svart gegga för att snusen inte skulle fräta sönder. sen fick det dessutom bara vara där i max en månad, och det var 7 månader sen nu, men dom bara avbokar mig hela tiden. lallare!

ajaaaaa, nu ska jag ut igen! på måndag ska jag och ge blod så jag måste fixa lite järnpiller också så jag inte tuppar av. det suger att vara blodgivare! dessutom är ju nålen lika grov som ett sugrör så jag kommer nog få världens fetaste blåmärken sen.. men vad gör man inte för världen.. haha

Kommentarer
Postat av: jenna

ja jävlar du! ;) jag gillar lila ! :)



har hört med henne nu, tack för tipset! :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback