dumdumdum

polenskämtet brukar ju vara typ
- hur ser man att en bil är från polen?
- polacken/på lacken

när idioten svarat ska man säga

- inte på regplåten då?

givetvis var brorsan tvungen att förstöra mitt försök till att lura bort honom

frida säger (02:07):

hur ser man att en bil är från polen?
Fegon - Go säger (02:09):
Den har ett polskt registreringsnummer, ett polskt landsmärke och en bunt med bärhinkar i baksätet
frida säger (02:09):
fan att du alltid ska förstöra alla skämt
Fegon - Go säger (02:09):
Nej, du förstör skämten genom att försöka dra dom
Fegon - Go säger (02:10):
Har du inte hört att man ska skriva eller säga skämt, inte dra ut på dom... då blir dom.. typ.. långdragna... och ingen orkar lyssna
frida säger (02:11):
va? jag kan ju inte skriva ett skämt på nåt annat sätt än hur det är?
Fegon - Go säger (02:11):
Joodå
Fegon - Go säger (02:11):
det kan du väl
Fegon - Go säger (02:12):
Vad är skillnaden mellan en finsk limpa och en CD-växlare
kan du skriva om till
Vad har jag på mig om jag är en finsk CD-limpa utan växlar
Fegon - Go säger (02:12):
och vips så har du förstört skämtet
frida säger (02:13):
fattar du ens själv vad du skriver? =)
Fegon - Go säger (02:14):
Nä. jag virrade in mig där från första början och försökte bara rädda mig... på ett dåligt sätt

ibland skäms jag över mitt efternamn

Kommentarer
Postat av: Fegon

Vad korkad jag är ? :|


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback