bra dag ändå

tanken var att jag skulle fylla mp4an med massa sjukt bra låtar och gå ut och gå så långt som det bara går. men jag duger inte till att sätta in dom där jävla låtarna så det är lika bra att jag stannar hemma. har ju ipfs nån halvdålig film på den som jag kan se samtidigt som jag går.. men njäe.

vågar inte visa mig till nån heller, då jag ser ut som 7 svåra år, minst. så jag får väl sitta här inne och ruttna.

hela dagen har varit helt perfekt, trots att det har haglat tennisbollar varje gång jag gått utanför dörren. men såfort jag kommer hem till det här mörkret och till den här datorn och mitt internet så blir jag mest less i världen. jag hatar det. jag ska aldrig mer sitta vid en dator.

nu gav annis mig en uppgift. jag ska fylla i en lista om henne på
bilddagboken. då har jag ju nåt att göra.

dum som jag var så sa jag upp lägenheten i övik för att jag inte ville lämna det jag har här i kalix. men vad fan har jag? en hund som inte ens är min. åååh.. HAAAAAAAT!

AnnMary säger (21:55):
gör en såndär om mig på bilddagboken!
frida säger (21:55):
okej=)
AnnMary säger (21:55):
jag ska göra om dig()A
frida säger (21:56):
bra! =)
AnnMary säger (21:58):
fan frida
AnnMary säger (21:58):
vilket datum var det du fyllde år?
AnnMary säger (21:58):
hahaha

åsså skyller hon på att hon har huvudvärk! nä nu jävlar

http://AnnMary.bilddagboken.se/p/show.html?id=212987644&directlink=1
annis gjorde en till mig också=)


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback