Alla barnen-skämt

igår satt jag i timmar och skrattade mig pissnödig åt Alla barnen-skämt.
dom roligaste är ju dock dom jag och kixen kom på för en herrans massa år sen, som jag tyvärr inte kommer ihåg nu.

Alla barnen hette Hasse utom Lasse, han hette Sture
blandannat.. hahahaha

Jag var givetvis tvungen att ringa till Loyd och skratta ihjäl mig åt dom där skämten. dessvärre tyckte han inte att skämten var roliga, och skrattade bara åt mig och påpekade vilken värdelös humor jag har och hur efterbliven jag är.

Mina favoriter från igår är;

Alla barnen syns i mörker utom Greger, han är neger

Alla barnen är transvestiter och badar utom Jens, han har mens

Alla barnen svänger i kurvan utom Matt, han har ingen ratt

Alla barnen hade normal hudfärg utom Åsa, hon var rosa

Alla barnen sparkar flitigt utom Sten, det är mot hans ben

Alla barnen dök från trampolinen även Tage, som landade på mage

Alla barnen våldtog Åsa utom Gusten, han hade tappat lusten

Alla barnen var svenskar utom Simone, som var från skåne

Alla barnen åker pulka utom tjocke Acke för det är han som är backe.

Alla barnen åker kälke utom Bob.
(hahahahaha)

Alla barnen sprang över vägen utom Peter, men det fattades bara en meter
(hahahahah)

Alla barnen tittade i microvågsugnen utom Rut, hon tittade ut

Alla barnen åker till Thailand utom Kent, han är impotent
(här var jag givetvis tvungen att förklara för loyd att det bara finns horor i thailand, för att han skulle börja skratta. han tyckte fortfarande inte att den var rolig, och än mindre efter att jag hade förklarat det)


Fast då har jag ju en
storebror, som alltid ska vara värre.
Han har givetvis kommit på egna Alla barnen-skämt som inte ens kan mäta sig med dom ovan. hahaha
Läs dom här




nej nu måste jag klä på mig och göra mig klar och fara och snyfta till loyd och säga hejdå. han har dock lovat att han kommer upp och ser min student om det nu betyder så mycket för mig att han är där, och det är klart det gör :)
sen ska jag väl umgås med sara.. antar jag :)

pappa och ida är på begravning i boden idag, vilket innebär att jag måste stå för matlagningen. vem kommer och äter en stripsmeny med mig? =) eller så följer jag pappas råd - "far och snålät hos farmor och farfar som du alltid gör"

Kommentarer
Postat av: michelin

hehe visst är det förjävligt :S

I lööööv alla barnen skämt :D

Postat av: J

Fin blogg.

Kolla gärna in på min :)

Kram

2008-05-16 @ 14:15:05
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Bra tips från din far :) Kika gärna in på min blogg och tipsa om vad man kan göra under en semester i Sverige. Alla tips från Stockholm och neråt välkomnas! :)

2008-05-16 @ 14:43:30
URL: http://diabetesochjag.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback