fattig

idag har jag köpt;
lunch
kamera
skinnjacka
klänning
tankat saras bil
hårinpackning
massa snus
smink
så nu har jag några tusenlappar mindre på kontot att oroa mig för. känns skönt.

imorgon blir det ännu mer shopping. vi ska på alko, och jag måste snippa in (som våran vikarie skrev) på skopunkten (heter det så?) och köpa ett nytt lager skor.

om ni undrar vad det blev för kamera så tog jag en sån jag haft tidigare. tänkte verkligen ta den andra, just för att den hade coolare funktioner. men jag saknar min kamera, och det är klart jag måste ha en likadan. den är ju lätt att använda också.

just nu håller jag på att städa, är någon form av invigning av beach 2008 i hela min "avdelning" av lägenheten. fysen vad mycket sand. så nu ska jag fortsätta med det, och sen ska jag pilla igång kameran. kanske borde sätta batteriet på laddning så jag slipper vänta sen.

angående min hämnd mot sara idag.. hon klarade sig lindrigt undan. det gör inte ont längre. så jag var bara lite spydig och frågade vilken månad hon var i och bad några i klassen komma och känna när ungen(arna) sparkade. vi klargjorde att hon har fyrlingar att vänta. fanns ingen annan logisk förklaring till det stora hon hade på sidan om magen och ryggen. dom har spridit ut sig helt enkelt.

nej städa var det!

det är hockey idag förresten.. det missar ni inte va? hemmais. mmmm..

OCH; jag är bjuden på middag hos sara idag! how nice.

OCH; saras lillebrorsa är svenskmästare i skidåkning nu. i sin ålder och han är 90a. jag är inte ett dugg brydd egentligen, men det där är STORT!
här om dagen vann han en tävling också, han åkte en mil, och var 3 minuter före 2an. han hade ju kunnat sätta sig och grilla korv efter vägen.

http://www.nsd.se/artikel.aspx?artid=86607
där säger han:
" -Skulle vara kul med pallplats i någon gren, 10 km fritt eller dubbeljakten, säger han."
han hoppas på en pallplats men kläppen snor åt sig ett sm-guldet. ojoj.

jaja hejrå

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback