ännu glöder solen

haha skrev just ner min och min biologilärares diskussion, men jag insåg att det lät för smart för att vara jag. så jag ska inte göra er besvikna. får ha det som fylleberättelse eller nåt istället.

vi hade bara biologi (tortyr hade jag kallat det) idag. skar i små oskyldiga kräftor :/ och nej, jag rörde den inte. inte ens med pincett.
sen var tanken att vi skulle ha matte, men tydligen inte. så det blev en kort dag. stannade dock med några lallare och gjorde bort lite läxor. känns skönt. teamwork it is.
sen fick vi strömavbrott på skolan så vi tänkte utforska källaren, men det blev inte så mycket av det. hann bara ner, men sen blev alla som inte varit med förr, så rädda.

jag är verkligen taggad för boden, men dom jag skulle fara med har bangat ur :( less!!
så om någon vill ställa upp som sällskap får ni höra av er :)

nu ska jag fortsätta med pluggandet och vara bitter över att det inte är någon hockey.
sen såg jag att det bara finns 2 påsar te kvar. gaaaah! måste springa ner och köpa mera nu på dirren.
jag bombar snurran om dom inte har mitt te där alltså. orkar verkligen inte gå längre.

morgonpromenad, hem och duscha, gå till skolan, vara på skolan, gå ner på stan, gå hem = trötta ben!



känns som att jag skulle behöva städa också.. men det gjorde jag ju för nån dag sen.. så det får bli ett senare projekt.


Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback