woho

nu börjar jag äntligen bli människa igen. fyfan vad seg jag har varit hela dagen. har inte orkat prata ens, gah..

sen torsdagen innan studenten har jag sovit med någon varje natt. känns motigt att gå och lägga sig ensam ikväll, eller typ nu. känner på mig att det kommer bli en sömnlös natt.

jag orkar inte skriva om stugvistelsen eller nåt. så
läs här om ni bryr er. han har dock glömt många viktiga detaljer. som varför inte jag bastade (det var deras fel), att han slängde i mig med kläder på.. flera gånger, hur mina bröder lämnade mig ensam för att dö, på en sten mitt ute i vattnet, trots att jag nästan grät för att jag var så rädd för fiskarna/hajarna/ormarna som dom påstod sig ha sett, om hur de förstörde mitt jungel george-tittande med att göra om filmen till porrfilm, stjäla min "säng" och mitt täcke för att sen se på keno, och sen ifrågasätta min humor. han glömde även berätta om kärleksbreven, sångerna, flirtandet, hans försök till att ro och så vidare.

annis messade just och sa att vi ska göra nåt imorrn. bra skit. jag kan inte sitta still 5 minuter ens utan att få damp och bara vandra runt.
på tisdag ska jag på ikea med papa.
på onsdag är det jag och camilla.
sen är jag ledig resten av sommaren. umgås med mig!




varför säger killar mos åt hårmousse?

fredrik - frida, har du nåt hårmos?
frida - eeh.. nä.. men jag har mousse och spray
fredrik - 2 hår var ute och gick, och den ena blev överkörd. så sa den ena till den andra
- kom nu hårmos så går vi
frida - haha
fredrik -  2 amerikanska älgar var ute och gick och den ena blev överkörd, och den andra sa
- klantmoose

eller okej, han kanske inte sa exakt sådär. tror inte ens det var i närheten. men han sa mos båda gångerna iallafall.

fan att jag inte kommer ihåg alla andra skämt han drog då. man får skratta konstant när man är med han. sjuka jävel.

sen tycker han att jag är dum i huvudet och äcklig för att jag tycker att det är mer okej för en människa att sätta på en åsna, än att åsnan sätter på människan. why?

nä nu ska jag lägga mig och kramas med kudden. jag fryser fan ihjäl.


P <3

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback