weeei

äntligen hemma!

eller fan!, det var bättre i stugan. inte för att det inte är bra här hos berra, men i stugan är det en helt annan grej. trots att det regnat hela dagen, bortsett från imorse då vi badade och det var strålande sol,
solen kom fram mot kvällen/natten som vanligt. det är det som är det bästa med seskarö. man kan sitta där på altanen och bara stirra ut över havet och solen, och jag bryr mig fan inte ens om sånt. till och med brorsan som är en hårding satt där och kunde inte prata för att det är så fint. alltid!. galet är det.

varför jag skriver här för att jag har helt slut batteri på mobilen, och jag har ingen laddare. men jag ska hem snart, eller imorgon, beroende på vad patte har för sig, och sen får jag ladda skiten. måste bara få tag i en mobil med hans nummer först. fast brorsan sitter ju bakom mig nu och tar en omgång med gitarren, och han har hans nummer..

hör av er! vi måste styra.

jag har internet nu, men jag orkar inte fara hem. så vi hörs imorrn.. eller nån annan gång.

Kommentarer
Postat av: Baso

Det är tufft när det t.om kan få fegon tyst :D


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback