vafan?

jag skulle till morsan igår, men först skulle jag bara se klart en film på datorn som jag alltid somnar ifrån och har gjort i en vecka typ.. givetvis somnade jag igen. så nångång inatt har jag haft konstiga konversationer med några stackare på msn, och börjat se filmen än en gång, läst bloggar och börjat ladda upp bilder.. och antagligen tagit bort inlägget också. blö.
fast jag hade min egna blogg öppen så det är bara kopiera.. typ.

fan vad oskönt jag sovit inatt. gah. jag behöver massage nu.. saaaara?

annars ska jag nog fara och slåss/kramas med berra. om jag orkar klä på mig idag ens. känns inte som det.

nä nu måste jag snöra ihop lite te mot den här halsen. kan inte svälja ens. gah.. sen har jag inte ätit sen i lördags så jag börjar bli lite småhungrig.. jaja, det är ett senare problem.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback