underbart

såfort jag drog på mig jeansshortsen och skulle ut och glassa i solen på stan, så ska solen fara åt helvete och jag ska bli bitter som aldrig förr, för att sen isolera mig i min bunker och lyssna på skithög skrikmusik. sommaren är ju underbar.. inte.
tacka vet jag vintern.. då är det antingen kallt eller.. kallt. man behöver inte ens förvänta sig något, och man blir aldrig besviken. jävla skitland.

tidigare idag när jag och sahara var på raggen så for vi förbi farmor och farfar. det första en av mina farbröder säger är "fan vad blek du är".. det innebär att jag snart ska fara och växla lite 10or för att sen fara och steka bacon på solkällan. bara sara hör av sig. den tröttmössan. det är pinsamt att hon som jobbar hela tiden är brunare än mig, som aldrig jobbar. men då har jag snedknullade sovtider också..

nä nu ska jag klä på mig och göra nåt vettigt. kanske gå ut och röka så mina lungor får arbeta. jag tror jag börjar få astma. eller så är det bara allt jävla pollen som blåser omkring som aldrig förr. jag har haft sjukt tungt att andas hela natten och dagen iallafall. jag kommer dö..

Kommentarer
Postat av: Fegon

Varför är jag störd?



Och det är varken pollen, eller astma, det är röken din jävel... alla som röker och blir sjuka... förtjänar att dö ju... lägg av

Postat av: sandra

BUKERN! knapprandet på datorn,vattenglaset,äpple,idomin,hög musik, FJERTARNA! :O:O:O

2008-06-24 @ 18:33:26
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback