hat

skrattar jag, så rinner det tårar
pratar jag, så rinner det tårar
hostar jag, så rinner det tårar
ser jag på tv, så rinner det tårar
är jag ute, så rinner det tårar
gäspar jag, så rinner det tårar
ligger jag, så rinner det tårar
kisar jag, så rinner det tårar
gråter jag, så rinner det tårar..

jävla ögon, jag hatar er. kul att jag söp bort mitt specialsmink för några helger sen.
jag måste fara till luleå och ruinera mig igen, för precis som jag, så är kalix efter i utvecklingen. skit också.

tror ni jag kan övertala camilla imorrn? det borde gå. jag kan droga min far inatt, sen ska jag stjäla hans bilnyckel och bil och sticka från stan. jag är en less människa. jag kan ju inte hålla på att chocka kroppen med att vara glad, som grannkärringen alltid säger till mig.

patte förbjuder mig att använda idomin också. kan det vara en bidragande faktor? det är fan värre än att vara utan snus. istället har jag provat smörja på hudlotion, men det var inte gott ska ni veta. nu sitter jag här med ett rött läppglans som smakar gott iallafall, men jag ser sådär flickig ut. granntanten tyckte jag var sexig sist hon såg mig med röda läppar (gaygagay). påtal om bananer.

nu har jag väntat på sara hela dagen. finns det något bättre än att vänta? hon har iallafall informerat mig om att hon inte glömt bort mig, hon fastnade bara i en bok. hoppas att det inte är så illa som det låter. kanske borde fara dit och hjälpa henne ut, för det var fan över 1 timme sen hon skrev nu. jävla sara!

jag vill sova i en säng inatt. naken.
jag har sovit på ett golv/en soffa/en madrass/nånannans säng MED kläder alldeles för länge nu.

haaaaaaaaaaat. gör mig glad.. snälla

Kommentarer
Postat av: A

Jag får en viss känsla av att du känner dig... bitter? :O

2008-06-23 @ 21:36:51
Postat av: Berra

Tror du behöver lite kvalitetstid med lilla berra :D dock jobbar jag tisdag onsdag torsdag.. FUCK ;(

Postat av: frida

anders: jo.. det gör jag alltid:(

2008-06-23 @ 22:44:41
URL: http://fiffomiffo.blogg.se/
Postat av: Berra

Glömde bort att jennifer fyllde år.. fan att dom inte vill till boden;S

2008-06-23 @ 23:07:02
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback