sen sist..

.. har det inte hänt så mycket ska ni veta.

jag har sett minst 5 filmer.. 10 kanske.

sen kom farsan hem också, så jag har haft lite socialt i mitt liv. fast han somnade direkt den bävern, så det nöjet varade ju inte länge.
istället låg jag på soffan och störde mig på hur jävla mycket han snarkar.

sen somnade jag. men då vaknade jag igen av telefonen och kunde inte somna om.
kring 4 höll jag på att somna igen dock, till en av de bästa filmerna i världen. the ruins tror jag den heter. men då började ju farsans väckare ringa, GAH!!! vilket jävla mörker. sen har jag bara legat här, inte rört mig en cm..

imorse mådde jag pissjävlaskitdåligt. såg livet passera.. farmor ringde, för att pappa hade varit orolig och bett henne komma hit. fast jag sa att hon kunde stanna hemma.
jag låg här och frös som en jävla dåre, så jag gick och duschade, men då blev det bara värre. skitliv.
farmor ringde och berättade att hon ringt sjukan och dom sa att jag skulle komma in dirr, men tjurig som jag är vägrade jag. dåligt som fan. men hon hade iallafall fixat nå piller som ska ta bort den mesta smärtan. för den är fan värst. sen kan jag vara hur sjuk som helst, bara det inte gör så förbannat ooooooooont.

aja, nu är jag sådär halvtrött, halvhungrig, sjukt törstig och bara less. som vanligt.

nu ska jag åla mig ut och leta reda på laptopen, koppla den till xboxet och hoppas på att farsan tagit ner några nya filmer. annars blir jag tvungen att skära mig.
sara slutar iaf 5 (tror jag?) och då ska jag tvinga hit henne. det kan vara skönt för henne att umgås med mig nångång när jag är tyst också.. stackarn :)




Kommentarer
Postat av: Fegon

Nu vill jag inte göra det pinsamt för dig. Men de piller hon hade fixat var vanliga Panodil. Du låtsas vara sjukare än vad du är bara för att du inte vågar vara med i fotboll idag.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback