Kvalité

Lycka! Jag och robin är i himlen. Hade jag orkat hade jag lagt upp en bild. Jag älskar stugan, på riktigt. Och idag har det varit stekarväder som fan, men för mycket film och guitarhero (och öl) gjorde att vi var vaken lite för länge och sov lite för länge idag. Sen har mormor satt oss i arbete. Nu snackar vi barnarbete utan gränser. Fyfan. Aja, ska hjälpa damerna med middagen nu! Imorrn ska vi på ikea, och förmodligen alko också. Sen är det seskaröfest på en strand en bit bort. Jag ska aldrig mer fara hem!

Kommentarer
Postat av: berra

Bara för att förvarna både dig och hela tjocka släkten så kommer jag bosätta mig i eran stuga från och med 9 augusti! :)

Postat av: Patrix

Bara för att förvarna dig så kommer vi på fredag.

2008-07-16 @ 01:28:41
URL: http://patrixxx.blogg.se/

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback