jag vill döda

både mamma och pappa har fått mig pissed idag. fast det är nog inte så svårt :) jag har ett rövhål till farsa och en svikare till morsa. punkt.

jag sov i duschen nyss, med maxad musik och värme. skönt som fan. nu ser jag ut som 90 år, men det är smällar man får ta. nu kan jag ju plussa på 30 minuter på min 2 timmars sömn.
har hunnit sälja mig också. hahaha fan vad grannarna kollade. sara ringde och sa att hon skulle på stan och jag bad henne köpa cigg åt mig, så hon kom förbi för att hämta pengar. jag hann givetvis inte klä på mig så jag tog bara en filt och försökte dölja det lilla jag har, medans jag lutade mig in i bilen, sträckte över pengarna och såg grannarnas stirrande ögon bakom mig. fint första intryck (inblick?).

jaha, och nu då? jag har fått många skamliga erbjudanden:
- luleå?
- torneå?
- förfesta med kix, carrok och sandy? (är mer eller mindre tvingad)
- hotellet med sara och berra, som är nyktra
- skippa 250 kg kärlek, fara till mamma för att få 62 kg kärlek istället?
- filmkväll?
och sen tog det slut. jag har ingen aning om vad som händer.

jag bad pappa köpa en dricka åt mig tidigare, så jag har nåt att blanda vodkan med. men det sa jag ju inte till han.
pappa - nu far vi frida. hejdå.
frida - mmm hejdå
pappa - vad ska du ha drickan till förresten?
frida - .... dricka?
pappa - aha
frida - vad fan brukar du ha dina drickor till?
pappa - jaja, förlåt.

alltså vad fan är det där för jävla fråga? dumskalle.

nu är jag iaf ensam hemma igen. det bästa av allt är att dom inte kommer hem på lääääänge.. f-r-i-h-e-t.

jaja, nu ska jag försöka få nån ordning på mitt utseende. jag hoppades på att jag hade fått färg, men tydligen inte. den försvann i duschen. jag var antagligen bara smutsig :(

vi ses i dimman.. kanske.

Kommentarer
Postat av: #13

Hahah det är nästan så att jag saknar dig gumman;)

2008-07-12 @ 21:02:29
Postat av: J

Riddarn är oerhört speciell.



Jag skulle göra vad som helst för att ha dina valmöjligheter ikväll. Alla mina vänner verkar göra något av ovanstående punkter. Själv jobbar jag.


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback