fisk och sånt

jag försökte ta lite genvägar och höra om berra ville komma med mig på stan senare och glida. istället drog vi ihop ett gäng och kom fram till att vi skulle fara och spela volleyboll.. men med risk för att träffa allt för mycket odrägliga fyllon så är vi nu påväg till camillas stuga.. underbart! bara massa jävla mys med favorittjejerna. kanske lite sked med berra också? aja, nåt ska vi nog koka ihop minsann :)

nu skriver jag bara i väntan på att dom ska hämta mig.

idag skulle morsan och dom äta fisk.. vilket inte jag äter och alla alltid ifrågasätter
frida - men dom är ju så jävla läskiga där dom far och simmar runt i vattnet.. fast en lax har jag aldrig sett simma, så det kanske jag vågar prova?
mamma - men en surströmming har du väl aldrig sett simma heller? det måste du prova nästa gång vi äter det
(jag förstår inte att hon dummar sig)
frida - nej fyfan. det luktar ju illa. men saltströmming har jag faktiskt ätit en gång OCH sett simma.

jag insåg ganska snabbt att det inte kan stämma, vilket dom andra tyckte var lustigt.

och

..jag skulle inte ha provat. jag blev nästan hög sen. betedde mig så iallafall. sen fick jag ångest och ville spy upp maten. men då tyckte mamma att jag var anorektisk så jag sket i det.

nu har jag iallafall ätit fisk. det var speciellt.. och äckligt. så nu har jag ännu mer saker som kan stärka min fiskstrejk.

när jag kommer hem sen kommer det nog bli en hel jävla del skrivande och bilder. jag kommer mest troligt ha jävligt lite att göra då. om jag nu inte blir trött. fast det ryktas om film på näsbyn sen så jag kanske far dit.. om jag vågar.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

hehe


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback