blö

berra fyller år på söndag.. tror jag? i helgen iallafall.. hoppas hon inte planerat fest.
iaf sara, soppe och pottan vet ju hur det slutade sist då jag försökte dricka med halsfluss. det var bara att gasa till akuten. inte för att jag ens drack då, men bara tanken gav mig panik. blö.

jag vill fara till stugan.. som fan. jag älskar att vara där.
om jag nu får tummen ur arslet nångång och far och hämtar penicillin så kanske halsen har slutat bråka till helgen och jag kan fara till stugan iaf?! äääh kul att vara där själv..

nä nu ska jag bädda ner mig i soffan och se film, och tycka jävligt synd om mig själv, eftersom att ingen annan gör det. hejrå

Kommentarer
Postat av: Berra

Ingen risk.. har varken alkohol eller fritid i sikte.. satan så jag hatar att jobba. hoppas dom inte tycker att jag ska jobba på min födelsedag eller dagen före..


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback