tröttmössa

äntligen... efter flera års tjat och övertygelser (från min sida) har det hänt.. kixen har kommit ut ur garderoben och jag är stolt över dig baby :)
eftersom att kixen spelar fotboll på elitnivå och får sina pengar därifrån, så förenar hon nytta med nöje, och jag ljuger om jag säger att jag inte är lite avundsjuk. hon anser att allt som har med bloggar, bilddagböcker osv hör till oss medelsvenssons. men hon verkar ha fått lite vett mellan öronen, och jaa..
http://kixen.bilddagboken.se
http://kixen.blogg.se

be nice.

aja. praktiken var bra som fan idag. trivs faktiskt.

helgen är min och kixens. saknar att umgås med henne, for sure. kan hända att det slinker ner några flaskor mod. men det beror på. känns ovärt när inte ens hotellet är öppet, och hon gillar inte mitt umgänge och vägrar garanterat komma med mig någon annanstans :) det återstår att se.

nu ska jag se tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bra att du gör reklam för mig ;D

Postat av: Berra

varför har du inte skrivit nå på länge nu frida ? börjar bli orolig för dig. ;O tur du i alla fall är inne på msn så jag slipper oroa mig allt för mycke ;D

2008-01-16 @ 16:53:03
Postat av: loyd

Ja världens bästa bloggare kan itne sluta blogga skärp dig nu innan jag blir arg :) jag är lite trött :D

2008-01-17 @ 09:48:22
Postat av: loyd

Du har 7 timmar på dig att blogga!

2008-01-17 @ 17:17:31

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback