sovmorgon :)

yeeey går kväll idag. det enda positiva med det är väl att man förhoppningsvis hinner vakna innan man far dit, och att det inte är några dusch eller städ. som på helger då. skönt som fasiken. men då missar jag ju hockeyn istället :(

imorrn går jag förmiddag tror jag. jag och sara ska till finland förhoppningsvis. måste förbi saras mormor också och hämta hennes skidor så vi kan fara till backen nångång :) måste även till hennes stuga och hämta skotern. kanske drar förbi seskarö och bosätter oss där.. men det får bli någon annan dag.

igår somnade sara i farsans säng och när jag skulle gå och lägga mig där såg jag att hon hade tagit min halva, så jag försökte lite diskret putta över henne då hon säger..
sara - meeeen.. vad är det? mummelmummel
frida - hahaha va?
sara - JA MEN JAG VET JU FÖR FAN ATT DET ÄR NÅT!!!
frida - hahahahahaha
sara - fyfan.. vafan fyfan
frida - hahahaha
sara - ditt jävla puckohuvve.. ta dig i brasan.. hahahaha
frida - öööh? du är ett jävla puckohuvve :)
sara - frida.. släck tvn nu förhelvete.. ögonen kan gå sönder
sara - mmmmm
sara - jaaa jag vet
sara - mmmm
frida - ähh håll käften
sara - okeej snarrrrk

haha minns även en gång för mååånga nätter sen när jag vaknade av att hon låg och drog mig i håret och jag frågade vad fan hon höll på med
sara - hmmm.. jag plockar gräslök

sjuka människa :)

jaojao.. nu har hon farit på praktik och jag kunde inte somna om, även fast jag ville. ska gå och plugga lite tänkte jag. har fått ta ut grejerna härifrån, annars finns det alltid nåt som är viktigare på datorn :)



ååh hittade en bild från innan jag klippte mig..


nog för att det snart är lika långt igen.. men ändå :)

jaja frulle nu!

jag och brorsan satt och körde lite skämt på msn

hur får man etiopier att tappa tänderna?
måla en bulle på en sten

brorsan kontrade med;
Vet du hur man får pensionärer att sluta spela bingolotto?
man slår dom i magen, fäller krokben. Sedan hoppar man jämnfota på deras huvud så dom dör

haha

Kommentarer
Postat av: EMMA

Fin bild den sista, den när solen sticker fram. Fan så dålig jag är på att förklara :D äh skit samma. Du kanske förstår? :)

Postat av: Berra

Sara är ju fan läskig att sova med ;D

2008-01-31 @ 17:35:39
Postat av: fiffo

emma: den sticker nog in på båda bilderna på mig, men jag förstår hur du menar :) tacktack;D

lisa: ja men skoja inte! haha hon är helt jävla galen. sen säger hon att det är jag som vildar. men nog har jag skött mig de gånger jag sovit med dig va? :P

2008-01-31 @ 20:56:30
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Charly

HAHAHAHA, så jävla kul Fegon är. Trodde jag skulle garva ihjäl mig där! Hahaha!

2008-02-01 @ 15:33:26

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback