muuuvienight

jag har krigat idag, i tvättstugan. och det är inte första gången jag får damp för att några ärtor inte kan klockan, haha.
hade tvättid 12, gick dit typ 5 över. torkskåpet var fullt med kläder, en maskin var full med kläder. satt där och väntade i typ 10 minuter men ingen kom. och "busig" som jag är snörde jag ut kläderna på golvet i en hög. nej jag satt dom inte på bänken, inte heller i korgen. och jag vek dom absolut inte.
jag har fått klagomål för att jag inte städar i tvättstugan efter mig. så jag hoppas att tjejen som lämnade kvar grejerna hade städat. annars hoppas jag att hon bokade en ny tvättid :)
sen tvättade jag som en galning.

sara och verran kom hit också. umgicks med dom och sen for vi ner på stan och köpte lite hårfärg och sen for jag och sara till sara där vi la oss och chillade och åt mackor. kände mig ganska ensamen där i sängen eftersom att sara bubbleshootade, så jag traskade över till mamma och la mig på golvet och kramades med tyzon, och somnade.
sara hade packat festarväskan och vi var påväg till mig. men då insåg jag hur skönt det skulle vara att bara hyra film och ligga och kramas istället, så så fick det bli, efter att vi tryckt i oss en kebabtallrik.
vi såg dock bara en film, eftersom att sara är så trött hela jävla tiden. så jag ska se andra filmen nu snart tror jag.
filmen vi såg hette typ 2:37 eller nåt sånt. så sjukt dålig. sara tycker den är bra dock, men jag ville bara att den skulle ta slut. sen när dom började skära sig och det sprutade blod började de bli intressant, men då slutade ju skiten.

drog ner på stan och kollade så alla skötte sig. och givetvis studsar en häxa och hennes toyboy ut på vägen, sara gasade som en idiot. fast vi ändrade oss och plockade upp dom. det var creepy.
sen skuggade vi massa bilar och lekte utvecklingsstörda.

aja, orkar inte skriva mer. har ont i ljumskarna och fötterna. och jag har godis. så jag ska lägga mig och ta det jävligt lugnt.

sara färgade mitt hår förresten.. eller aa, pannan och bordet snarare.. och mina skolböcker. ann kommer döda mig.
nu är det svart iallafall, nästan blått. men det försvinner nog efter några tvättar.

har försökt fixa lite kategorier här, men det blev nog bara kaos. fast det är ju inte jag som läser så skitsamma. skumt att jag fått typ 943563 nya läsare på en vecka. står ju inte ett enda vettigt ord här.


Kommentarer
Postat av: soppe

haha de är alltid nån som tar din tid

Postat av: loyd

Kaxxa inte i nästa inlägg för då jävlar!!

2008-01-19 @ 18:05:09

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback