läskigt

juste! det läskigaste då..
igår när jag och sara var i bastun satt hon på bänken och pillade med mobilen och råkade ta ett kort.. var inget mer med det. men när vi kom hit, eller till morsan, eller när fan det nu var, så såg vi att det inte alls var bastun i bakgrunden. utan hennes mormors vardagsrum? hur skumt är inte det?
liksom.. hennes ben och fot är med på bilden, som det var på bastubilden, tiden och datumet var från när vi var i bastun. men motivet är hos hennes mormor. där hon inte ens tagit nå kort?
läääskigt.
och jag tog en bild med min mobil på en raketjävel och när jag lägger in den på datorn så ser man skuggan av mig, ser det ut som, och bilden är fan helt vit på mobilen för att det var så ljust, och ofta det blir skugga i himlen.
jag börjar fan bli rädd :)

nu börjar jag bli bakis igen.. tror jag håller på att nyktra eller nåt. haha

aja dusch nu.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback