hubbebubbe

Patrik säger (23:49):
Tänk om du skulle vara en kille å heta Hubert
frida säger (23.50):
hahahaha
frida säger (23:50):
nääe tänk inte så

Patrik säger (00.09):
bli aldrig kille
frida säger (00.09):
hahaha näe jag lovar
Patrik säger (00.10):
bra, för hubert blir ful

image548

haha jag tycker jag skulle vara skitsnygg som kille.. men tydligen inte :)


 nu har jag lyckats pilla hit nåt som inte ska vara här. och vad fan gör jag vaken nu ens? är ju nästan omöjligt att vakna då jag har praktik, men fan då jag är ledig ska jag stiga upp före fan. nänänä.. ska bara gå och hämta en filt eller nåt och sen somna om. är svinkallt, och jag har drömt sjuka drömmar, haha.



         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         

Kommentarer
Postat av: loyd

Du vaknade ju före mig måste vara första gången :)

2008-01-24 @ 10:19:04
Postat av: lule

shiitt, de var nog den äckligaste snubben ja nånsin sett:O tur att du blev som du blev:)

2008-01-24 @ 10:59:46
Postat av: ameli&emelie

haha det var lite läskig bild :P


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback