flott

jag och sara har just tryckt i oss en chickenstick-meny. fyfan. kan inte röra mig.


alla frågar, över msn och telefonen dock, vad som hände med minna. kan berätta senare. nu har jag inte tid.
jag kan ju bara säga att farmor fått mig glad, än en gång.
sara började lipa och det rann fan nån tår för mig också. men det skyller jag på sara. usch, hatar det.

farmor sa iallafall "han hade gjort sitt här och nu är det dags för oss att göra vårat" och "döden kommer man inte undan. alla dör nångång, och det var hans tur nu". sånt får mig iallafall att må bättre. vill inte veta hur mycket alla ställer upp och finns där. jag vet vars jag har alla, och dom jag inte vet skiter jag fullständigt i. har säkert sagt det förr, men jag vill kunna prata med mina kompisar när man mår bra också, och inte bara när man har problem. så sluta låtsas att ni bryr er nu.

nu ska jag och sara göra allt man gör när man är ensam hemma. och sen ska vi säkert ut och leka lite med volvon.

aja, skriver mer senare. har pratat med mamma nu också så jag har lite mer koll på läget. adios

Kommentarer
Postat av: H

Fortsätt som du gör och har gjort! Det finns så många som bara vill ha "Bra kompis" stämplat i pannan. Sånt sitter i hjärtat! Fortsätt blogga, tycker om att läsa din blogg. :)

2008-01-30 @ 09:27:37

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback