fikus-frida

nu har jag och sara varit i happis och torne.. tog ledigt idag, inte för att jag skulle fara dit, utan för att det kändes jobbigt att fara och prata om minna, då alla jävlar pratar om han. men imorrn måste jag då dit. maria ska komma och kolla så jag sköter mig :) och det gör jag tydligen. maria är då en av mina lärare för dom som inte visste. hon hade pratat med en på jobbet och dom hade sagt "hon är jätteduktig blablabla vi trivs så bra med henne och hoppas att hon stannar här och jobbar med oss sen" och sånt är ju alltid kul att höra. chanserna för att jag ska få vara vikarie där ökar ju.

jag for med mycket pengar, kom hem med nästan inga alls, men betydligt mer grejer.
har köpt mig en hel drös skor. ett par lila blandannat, haha. det trodde jag inte om mig själv. sen ett par guldiga och ett nåt svarta osv. var ju rea så det var bara att dyka ner bland skorna där och ta allt man kom över.. okej överdrivt. men det blev några par.

var på ikea också. fick mig nån lampa och matta och sånt där, och när jag ändå höll på att leka vuxen tänkte jag leta upp en blomaffär och köpa blommor, då jag hittade massa fina krukor, men det fick jag inte för sara. dom skulle ändå inte må bra med mig :) ääh, handlade massa jävla svammel där. handdukar och ljus och blablabla

var förbi saras mormor i säivis också och hämtade skidorna och jag drog århundradets snyggaste vurpa, haha. skulle in i en gammal lada eller vad det heter, stall kanske, och det var en driva framför dörrn. givetvis skulle jag agera superhero och slita upp dörren som jag trodde satt fast som satan, men tydligen inte. så jag drog en bakåtvolt över drivan och blev liggande ett tag. sen kom sara med pannlampan och skrattade åt mig. hon vägrade hjälpa mig, haha.

nu är det hockey och skröder blev utvisad 5+20 minuter för slashing, låter inte riktigt rimligt. och påtal om hockey, foppa tackade nej till modo, och det tackar jag foppa för :) skööönt!
2-4 so far. kan inte vara så länge kvar av matchen. jaja nu ska vi gå och göra nån nytta. ska gå och terra sara i duschen tror jag.

juste.. när jag kom hem hade lisa aka berra skrivit detta på msn;

Berra ت säger (17:56): haha.. kom just på.. tror ja ska börja kalla dig för fikus =). eller kanske fikus-frida=D

haha bara sådär mitt i allt. hon kommer förhoppningsvis hit på lördag så då ska vi köra våran fylledans och vårat fyllemys :) hihi



      

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback