EFTERLYSES!

jag efterlyser nu min pappa. han har varit borta i några timmar nu utan någon som helst förvarning, och det är inte riktigt likt han.
då jag senast såg han hade han svarta jeans, grå stickad kofta/tröja, svarta foppatofflor och svart jacka. ingen huvudbonad tror jag. han är en halvfet (främst bukfett), relativt långårig, kortväxt gubbe i 40-årsåldern.
alla tips uppskattas.

tillsvidare har jag sara här och underhåller mig.

vi har haft en fight i snön. det hela började med att hon plingade på dörren och jag öppnade och välkomnade henne med en bitchslap, sen var kriget igång. vi låg i min säng och slogs lite och hon förde konstiga läten med munnen. och efter ett tag reste hon på sig och sprang iväg och sa att "min snus ligger någonstans i din säng tror jag. den är då inte kvar i munnen iallafall". så jag känner ett litet obehag av att lägga mig nu. har sökt som en galning men inte hittat någon snus.
sen sökte vi oss utåt där vi begravde varandra i snön, kastade snöbollar, dök i snödrivor, låg och kollade på stjärnor och diskuterade :) trevligt var det. sen såg vi film, sen drog vi varvet. solade lite också. kan ge mig fan på att soleksemen kommer tillbaka nu. sara säger att jag inte tål uvstrålar. tror fan inte det.


nu ska jag fan sova. för jag är cptrött och jag ska upp före fan imorrn. ring och väck mig efter 6 imorrn :)
först ska jag dock gräva fram några väckarklockor. wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Daavd

"obehag" av att lägga dig i sängen? du ska ju ändå inte sova där, du skulle ju dra badkars slaggen;D
Good luck med att ta dig upp, du lär ju somna iaf för du lät inte som att du hade att får i hagen i telen utom dom har nog redan gått ner för räkning ;b Sweet dreams

Postat av: loyd

Du är hemsk när du blir väckt!! ;)

2008-01-14 @ 09:45:43
Postat av: loyd

Glömde skriva att jag inte sovit en blund ännu men nu blir det sängen ring och väck mig så jag får gapa åt dig också :D

2008-01-14 @ 09:46:31
Postat av: fiffo

haha har jag gapat åt dig? :O

2008-01-14 @ 11:10:56
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: soppe

vadå är din pappa borta?

2008-01-14 @ 11:59:31
URL: http://sbergdahl.blogg.se
Postat av: fiffo

soppe: haha jag hittade han nu när jag kom hem från praktiken. efterlysningen var inte så seriös :P

2008-01-14 @ 14:47:05
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Pappa hittade hit med :-)

vad fan menar du med = halvfet (främst bukfett) ??
JAG KALLAR DET MAGMUSKLER, måste helt enkelt glömt lära dig vissa ord i din uppfostring

2008-01-17 @ 20:04:15
Postat av: fiffo

haha ibland måste man bara acceptera sanningen

2008-01-17 @ 20:12:59
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback