dagens konstateranden

- "ordspråken" - "förena nytta med nöje" och "älska mig mest när jag förtjänar det minst, för då behöver jag det bäst" är nog de vettigaste på länge.
- jag hatar att prata i telefon. sålänge det inte är något speciellt man måste säga
- hockey är nog det enda som får mig riktigt glad
- hårband orsakar huvudvärk
- jag hatar när folk håller och pillar med texten i deras bloggar. sålänge det inte är något enstaka ord. annars blir det bara jobbigt att läsa.
- jag pratar alldeles för mycket och fort
- vintern och mörker är bra
- piller från hälsobutiker hjälper inte ett jota
- jag saknar pottan och våra bus
- det är onödigt att duscha med handduken på sig
och så vidare.

hamnade av okänd anledning på ishallen. när vi kom en bra bit in i andra stod de 0-3, sen gled det bara in mål, 1-3, 1-4, 2-4, 3-4, 4-4 och sen var det slutt. riktigt spännande match. den gjorde min dag.

nu pratar jag med annis.. vi pratar om mens. det är inte så givande.

imorgon ska jag köpa en badmössa, haha. och kläder tänkte jag. känner att jag har lite för mycket pengar nu.

funderar på att ta ner steam igen och sno loyds användaruppgifter och spela cs som en galning sen. jag hatar alla såna där spel, bara därför ska jag spela. typ.

ääh fattar inte ens varför jag skriver. har tankat ner typ femtontusen filmer idag, funderar på att se nån av dom.

"cause you make me smile lalallaa"



alltså kolla killen. har suttit och kollat på det här nonstop i en vecka nu, haha. han kommer bli grym


Kommentarer
Postat av: annis

du pratade med mig när du sa att du hatar att prata i telfon, och sen sa du att du hatar folk som pillar med texter i sina bloggar och det gör jag. fyfan!

Postat av: fiffo

hahaha jag hatar ju dig baby

2008-01-23 @ 23:22:22
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Fegon **

Du vet väl att det där är en ogiltig straff, så oavsett om han kan göra den på träningar så kan han inte använda den på match... och om det är ett friläge så tar det så mycket tid att motståndaren hinner pilla
på klubban så att pucken faller ner:O

2008-01-24 @ 00:46:13
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: fiffo

ja men nu skiter jag väl i om den var giltig eller ogiltig. den blir ju inte fulare för det :) sätter en femma på att varken du eller nån annan i ditt lag klarar av det där :)

2008-01-24 @ 11:24:56
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback