4-2

dessa 4-2 matcher alltså. det är det första jag känner när jag vaknar en hockeymorgon, om det blir en 4-2match eller inte. idag var en sån morgon. och rätt hade jag :) slumpen antar jag.
vi vann mot tälje iallafall, men jag har lovat loyd att inte nämna det. han blir som kinkig när de bättre laget vinner över de sämre ;)

aja, dagen har innehållt en jävla massa filmtittande, och inte ett dugg städande som det var planerat. fyfan hur det ser ut. får typ ångest av att sitta här inne. tur att jag sitter med ryggen mot kaoset.
har varit och käkat hos morsan också, och sen for vi till bredviken och hälsade på moster och wilma, och sen for jag till kixen.
tru calling är nog de bästa som finns. såg repriser av det idag och undrar varför i helvete dom slutat med serien. den var ju grym. aja.

jag låg i kixens säng och jyrade på och hon satt och sminkade sig, så säger hon
kix - fiffo, kan inte du bli kär?
jag tittar bara på henne
kix - jag vill de.. jättemycket
jag - why? :O
kix - så du blir lycklig. man blir lycklig av att vara kär. och jag vill att du ska vara det. sånt är viktigt

haha vadå? som att jag inte är det nu :) hon ser nog mig som nån tragisk sate. otur.

nu har jag kommit hem ganska nyss. kixen gör mig så glad. är alltid som en ny människa när jag träffat henne, trots att vi hatar på varandra då och då, haha.

sitter och förbereder mig mentalt för nästa helg. har praktik hela helgen. lördagen går jag delad tur dessutom. från 7-21 med en 2timmarsrast där nånstans. känns som att jag kommer vara död när jag slutar. sen upp och jobba söndagmorgon också, baah.





Älskar den här texten. gaah
I gotta say what's on my mind 
Something about us
doesn't seem right these days
life keeps getting in the way
Whenever we try, somehow the plan
is always rearranged
It's so hard to say
But I've gotta do what's best for me
You'll be ok..
I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way
Don't wanna leave it all behind
But I get my hopes up
and I watch them fall everytime
Another color turns to grey
and it's just too hard to watch it all
slowly fade away
I'm leaving today 'cause I've
gotta do what's best for me
you'll be ok..
I've got to move on and be who I am
I just don't belong here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way



färdigpratat. ska gå och spela cs med min lillebrorsa nu. the end.

Kommentarer
Postat av: Fegon **

sista bilden är väl inte den mest charmiga?

Postat av: fiffo

jag målade ju hennes läppar till geisha-läppar med svart och vit ögonskugga ser du väl=)

2008-01-20 @ 15:05:56
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: loyd

Vad sa jag!¤")!(?=!"#()=!!!!!!!!
Och du vad är det för svart ruta på första bilden då? :D

2008-01-20 @ 17:45:29
Postat av: Jonna

fina bilder:)

2008-01-20 @ 21:25:41
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Fegon **

8-2 Bitch!!!

2008-01-21 @ 23:25:44
URL: http://fegon.blogg.se
Postat av: fiffo

käften :( det var bara för att jag var på praktiken. hade jag varit hemma och sett skiten hade krizan skött sig :/

2008-01-22 @ 06:35:26
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Sanna

ha en fin dag:)

2008-01-22 @ 07:08:53
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Daavd

va händer ? bloggarnas bloggare har inte bloggat på 2 bloggdagar ^^

2008-01-22 @ 18:59:38
URL: http://myspace.com/Daavd

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback