WEII!

har varit och hämtat ida och handlat och blablabla och var stressad till max+tandvärk och huvudvärk och trashig frilla.. springer in för att byta kläder och springa på praktiken och ser att mitt hår har kommit OCH att jag tydligen börjar 4 idag, och inte halv 3. snacka om skönt :)
så nu ska jag montera fast håret. är lika långt som mitt hår, men jag ska bara göra det tjockare och så så det blir mer volym :)
måste ringa till käftis också. vi hatar varann. men jag måste fan fixa den där tanden nu, hur tjurig jag än brukar vara.

skönt att träffa både ida och pappa idag. puh. jag blir galen utan dom. känner fan tillochmed att jag saknar kirre, och då är det illa, haha.

när pappa såg mig och mitt hår imorse började han gapskratta och sa "hahahahah du ser ut som munken jorr" =)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Hörrö, det är ju som bra att vi gör ;)

Postat av: Egoina

helt rätt ;)

2008-02-08 @ 18:00:04
URL: http://egoina.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback