världens bästa dotter? :)

är hemma på lunch nu.. äntligen. har feber till max och är inte alls så sugen på att jobba heeela dagen :/

aja, snäll och omtänksam som man är (a) sprang jag till rimi och köpte semlor till pappa och hans kompis. pappa älskar det så han blir nog glad när jag orkar gå och ge dom åt han :) nånting måste dom ju ha att göra i lastbilen.. äta semlor är en grej :)
jag hatar dom där äckliga jävlarna. har fått se folk sitta och fläska i sig det hela dagen och jag mår bara dåligt. usch

patte har gjort mig grymt sugen på utlandet nu. men thailand verkar rätt långt bort. ingen vill komma med. funderar istället på att försöka få tag i våra släktingar i spanien och flirta till mig en sovplats och dra dit istället :) ska prata lite med morfar och sånt.

nu ska jag gå och prata med papi innan dom far igen.

pappa - frida.. sa inte du att du hade städat hela lägenheten?
frida - jaa men det var ju igår
pappa - jaha.. ja men det förklarar ju saken

Kommentarer
Postat av: Pake

Nåh, kom till Thaiiiii :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback