vad säger man?

kuk.. säger man! helvete..
3-0 blev det.
karol blev matchens lirare iallafall.
jaja, inget att hänga läpp över.
däremot att HV förlorar mot Mora och att färjestad vinner över tälje ( i förlängning) OCH att linköping slår timrå, gör att vi går ner till 4e plats i tabellen, tror jag? isåfall delar vi poäng med färjestad.

aja, min bodyguard, nallen alltså, och jag bestämde oss för att inte tjura ner oss över det, utan istället plugga lite :)
dagen till ära har jag tagit fram min "i love you"-mugg jag fick av morsan förra alla hjärtans dag, så nu dricker jag te som en galen. tror inte det finns nåt som är godare än det.

har tagit ner massa filmer också. "death to the supermodels" blandannat. tror jag har sett den förr men..



hoho minns den där kvällen, och våra "ryssbloss" hahaha
och fan vad jag måste köpa en ny sex on the beach nu känner jag.

"Åström! Jag tycker om dig. Jag är säker på att första gången vi lekte att det var i min sandlåda och jag som lura dig över andra sidan på andra sidan världen. Åren har gått och de som förr var världen kallas idag älgstigen. Men jag är bombsäker på att de alltid kommer vara våran barndom. Och jag saknar nästan våra krig, när jag inte fick se på ditt hus, och alla våra bus. Jag tror du är en stor kakbit i min barndom och nu är du min vapendragare och den som känner mig bäst. Nog med smör från min sida. Jag älskar dig <3"
By: sara andersson. haha

1. sara är den enda som tilltalar mig med åström, och då bara då hon har nåt viktigt att säga :)
2. sara smörar aldrig
3. anledningen till att hon inte fick se på mitt hus var för att hon och kixen hade "kletat slaim i mitt hår och jag tycker inte att det är så snällt" hahaha minns när jag hade skrivit en hel roman om det i min dagbok.
4. sara har aldrig sagt att hon älskar mig.. under 17 års tid :O
5. det är första gången hon erkänner att det var hon som tvingade mig över. och inte jag som överföll henne, som hon kört på nu i några år :)
6. älgstigen har antingen varit våran "värld" eller "pub älghojten 39. öppet 24h/dygn." som våra farsor gjorde skyltar om och reklamerade för några år sen på halloween. haha.
nu är det bara ett vanligt kvarter och det är lika deprimerande att fara dit varje gång.. känns bara galet. ibland står jag i fönstret och önskar att sara ska dra upp ficklampan så vi kan köra med vårat "kodspråk" vi brukade göra på kvällarna =)

haha det är sånt här som gör mig blödig.

jaja, nog om det. ska lägga mig och ta det passivt nu. får se om jag far på skolan imorrn överhuvudtaget. måste lämna in psykologigrejset iallafall.

http://www.sloganizer.net/en/

«fiffo - better than sex.»

hahaha måste bara visa vad azad skrev. vi pratade om såna där "dammsugare" man käkar
Azad säger (22:39):
...dom ser mer ut som skalbaggar
Azad säger (22:39):
....och shit vad skalbaggar ser aptitliga ut! Jag kommer typ att smaka på en i sommar!
Azad säger (22:39):
Myror med!

över och ut

Kommentarer
Postat av: p

Ha den bästa alla hjärtansdag ever! Pusspusspussspuss!!!

Postat av: fiffo

du meeeeeed :)

2008-02-14 @ 23:36:12
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: A

Jag har fått intrycket att du är helt känslo kall... sen läser jag det här och faller baklänges! Du HAR ett hjärta!? :O

2008-02-15 @ 00:02:50
Postat av: Berra

sara smörar alltid frizolina!;O

2008-02-15 @ 11:41:11

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback