trött:(

vaaarför kan jag inte sova längre? jag är ledig och vaknar typ 9. usch vad jobbigt. annis ligger och sover, antar att hon sket i att fara till skolan, eller så vaknade hon bara inte av väckaren :)

eftersom att jag vill jobba inom spa och grejer så har jag ungefär allt man kan tänka sig till sånt. annis hittade min ler-ansiktsmask som hon ville testa. den luktar verkligen apa. är sjögräs och grejer i den, och när den torkar kan man inte röra ansiktet. och det hade vi rätt kul åt :) satt och skrev hemliga meddelanden åt varandra i våra ansikten osv. efter att vi fått bort det där från ansiktet och skrubbat varandras ryggar var det bara att börja med peelingen. skönt som tusan. sen massage och insmörjning. bra skit var det. nu är man lenast i landet, tror jag :)

måste fara och kolla på begravningskläder idag tror jag. tänkte försöka få med mig någon till luleå. annars får jag fara imorrn eller nåt.
ska till camilla och hämta lite kläder hon stulit av mig också, kanske passar på att umgås lite :) hon är ju busywoman så det blir inte så mycket umgås nu för tiden :/

jaja, ska gå och krypa ner med annis en sväng till. fryser verkligen ihjäl. iiih

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback