tired

jag har varken klätt av mig gårdagens kläder eller klätt på mig nya kläder. sara och verran har just varit och köpt bakiscola, tror det är det enda som kan hjälpa i det här läget :) måste duscha och sånt känner jag. camilla fixade mitt hår igår och hon var ju inte snål med hårsprayet och allt vad hon nu pillade in, men det blev ju snyggt iallafall :) tog dock inga bilder alls..

hotellet var rätt värdelöst igår, av olika anledningar. för mycket folk och för lite patte, haha misstolka inte. majoriteten var ju 16 eller 50 år och givetvis blev det bråk.. som vanligt. 

nu ska jag gå och lägga mig och kramas med sara. skulle nog behöva städas och ätas också. men det har nog dom där redan fixat :)

Kommentarer
Postat av: Kix

Haha din lallare, visste att jag skulle tappa bort dig direkt igår :)

Postat av: EMMA

Hittade du din mobil? :)

2008-02-04 @ 13:53:57
URL: http://empooo.blogg.se
Postat av: fiffo

emma; jaa den låg visst i väskan.. som jag såklart hade hängt utan. så den var inte ens borta egentligen ;)

2008-02-04 @ 15:55:15
URL: http://fiffomiffo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback