sara goes döv

att sara hör dåligt är väl ingen nyhet. men nu är hon fan döv.

vi har just lagat mat. och när vi satt och käkade sa jag
frida - haha ååh vill du höra de sjukaste då?
sara tittar bara på mig
frida - meh.. fråga vad då!
sara (sträcker på sig) - ååh tror jag ska gå och lägga mig på soffan innan jag städar bort
frida - hallå? hör du mig ens?
sara - va? .. sa du nåt?

sen sa jag
frida - åh vad jävla mätt jag ääär
sara - jaa gå du och duscha

frida tittar på en sara som ser trött ut - är du trött?
sara ser fortfarande lika trött ut - okejDÅ, jag skolkade från praktiken idag. i 1,5 timme.
frida - jag frågade om du var trött?
sara - jaha.. näe

frida - det är "uppehåll" från hockeyn nu
sara - jaha
frida - mm alla utlänningar far hem till deras länder och spelar
sara - ahaa
frida - bry dig då!
sara - okej.. vadå far hem? dom bor väl här?
frida - nä men alltså.. skröder far till norge, krizan till slovakien, jämtin till mongoliet osvosv. du fattar
sara - va? nääe jag fattar inte. vadå mongoliet? jämtin låter svenskt
frida - det var ett skämt
sara - hmm.. men vadå? jag fattar fortfarande inte
frida - glöm att jag sa nåt.. det var inte ens ett skämt. det var en onödig kommentar bara.
sara - så det var inget skämt?
frida - sara, håll käften!
sara - okejdå

haha cheeeeses.. blir galen!

skriver mer sen. nu ska vi lägga oss och mysa i soffan tills vi ska plugga och sånt.

jag är världens bästa potatismosgörare iallafall. eller nästbäst.. efter annis morsa. men bra är jag. och det är nog den enda maträtt i hela världen jag kan göra.. som inte tillagas i micro :) stolt!

Kommentarer
Postat av: loyd

hahahaha :))

2008-02-06 @ 19:34:43

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback