morgonpigg

jag förstår inte vad det är med mig och mina sovrutiner. vaknar tidigt hela tiden  trots att jag är skittrött. jaja, idag kanske det beror på att ida kommer. pappa har kommit hem nu och ska stanna ett tag men han sover, och lär sova hela dagen innan han hämtar henne :/ och jag går ju kväll så det är itne säkert att jag hinner träffa henne.

usch vad klantig jag är förresten. beställde ju
löshår igår och om man beställde innan klockan 3 så skulle man få hem det innan klokcan 9 på morgonen efter. men jag fattade ingenting om betalning hit och dit så jag mejljade.. 3 gånger. sen beställde jag direkt från internet, så nu har jag ju egentligen gjort 4 beställningar? :) aja, hur som helst så insåg jag att jag tryckt i fel då jag beställde så det kommer till posten, och inte direkt hem som jag ville. så nu kan det ju ta ännu längre. gaah!
och posten är alltid så sen här också. jaja annars kommer det väl till veckan.

vill ha hem mitt usb-minne nu så jag kan framkalla massa bilder. har plockat ut ca 600 st nu. gosh. måste ju köpa nåt att sätta alla i. sen har jag ju varit modern och tagit massa bilder med en vanlig kamera, haha. måste framkalla det också. minns inte ens hur man gör.

och nu har jag äntligen fattat hur man beställer härifrån, så jag har beställt lite grejer nu.

jaja nu ska jag gå och lägga mig en sväng igen :)

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback