home sweet home.. inte

sara was here!
nu har fiffo den surplande makaronmaskien tvingat mig att göra en blogg
farmorsara.blogg.se.

som jag skrev så återkommer hon senare så ni får hålla ut och då ska hon även få lära mig hur allt på bloggen funkar.

lösenord kan vara bra att ha! :)



äntligen hemma! är helt död. är dock bara in och vänder. måste på missions nu.
har fått mig lite nya kläder osv. är grym på alla prov dessutom. försöker göra bort skolan nu. man måste ju passa på när man iallafall känner sig liiiite motiverad.

förlåt för min ineffektivitet förresten.. sluta klaga nu

morsan har satt mig på diet. hon tycker jag börjar bli för fet. hon har rätt.
jag fick inte igen brallorna hon hade då hon var "fet".
promenad, någon?

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback