gah, kan inte släppa det!

igår när jag och loyd låg och såg på tv så började jag fundera i vanlig ordning. han är den enda som inte hånar mig för mina dumma tankar. eller han hånar mig, men jag bryr mig inte om det.. bara för att det är han :)

antingen är jag dum i huvudet, eller så finns det ingen logisk förklaring till detta. för jag har verkligen frågat alla jag pratat med idag (utom sara. hinner bli less innan jag fått henne att förstå:P) men ingen har vetat, och jag har inte släppt tanken en sekund ens.

om man ligger ner och ser på tv, på sidan alltså. då blir ju bilden normal, eller alltså det är ju inget konstigt med det. däremot kan man få spänna ögonen extra för att se alla ansiktsdrag och sånt. sitter man rakt och ser på tv så är ju bilden som den ska, allt är normalt osv.
däremot om man skulle sitta rakt, och vrida på tvn, så den stod på sidan. då skulle det ju se skitkonstigt ut. VARFÖR? jag fattar det inte. är det i hjärnan det är fel? i ögonen? i tvn? i mig? jag fattar verkligen inte! det här kommer bli min död om jag inte får något svar.

påtal om död. jag har bytt sminkborttagningsprodukter och idag ser jag ut som djävulen själv. jag har fått en knöl.. ja en knöl. inte en finne eller ett utslag. en jävla böld i pannan/hårfästet, stor som en femma typ. inåt alltså. den syns inte, men den känns. och det gör helvetes ont. jag sätter en tjuga på att det är sminkborttagningens fel. vad annars kan det vara? för hela mitt ansikte har blivit skitorrt sen jag började använda det också. och det är ändå samma märke som jag haft tidigare. bara en annan variant.
även detta har drivit mig till vansinne idag. jag har frågat alla och googlat som en galning men hittar inte vad det är. hypokondriker som man är har jag fått det till att det är cancer. dör jag inte av bölden i sig kommer jag dö av att den blir så pass stor att den trycker sönder min hjärna. sorgligt men sant :/


knölframkallare!


praktiken har gått bra idag. en gubbe har tillochmed friat. men han tog mig på röven.. så jag blev tvungen att tacka  nej. en annan gubbe hade 12 klockor. såna stora som står på golvet (ja han är gammal klock-görare) på övervåningen och säkert de dubbla i källaren. alla plingade i otakt och lät förjävligt. jag fick huvudvärk.
och jag och en tant diskuterade snyggt vs fult. hon sa att man bara kommer ihåg snygga människor. alternativt deras raka motsats också. det hade hon rätt i. hon är klok den tanten. man får alltid diskutera och skratta med henne. och på lördag fyller hon år, nästan jämt tillochmed. hon har bjudit mig på fika, och jag är ledig egentligen. men klart man ställer upp :)

och idag var jag sjuuukt nära på att beställa en resa till thailand. jag har ju faktiskt pengar nu. MEN.. när jag går och kollar på nätet så står det att alla biljetter är slut, iallafall då jag vill fara dit. VÄRT! ska ta reda på alla som ska dit och sätta gift i deras mat så dom dör och inte kan fara.
men jag insåg ändå att det nog inte är så roligt att fara till thailand själv. känns inte som det. så om någon är sugen på att komma så far vi, dirr. jag bär er.. vad som helst.

nä nu börjar outsiders och sara behöver min närhet. kanske slänger in bilder sen.

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback