dåliga gener

.. är precis vad jag har.

träffade lite folk igår på ishallen när jag och annis ishalls-minglade. ingen pratade med mig. dom såg inte ens att det var jag. idag däremot har samma personer sagt att dom tycker att det är fint och en av dem sa även "är man naturligt vacker ska inte smink och hår kunna påverka det. och det gör det inte på dig. och du passar jättebra i lugg, fattar inte varför du inte gjort så tidigare"

ja, jag blev stolt.. och jag kände att jag var tvungen att berätta det åt loyd som var den enda jag hade kontakt med just då. och han sa att dom bara smörar och att alla som säger att det är fint är dumma i huvudet och äckliga och att ingen kan tycka att det ser bra ut. och att jag är naturligt ful och äcklig osv. idiotidiotidiot. bara för att han aldrig fått en komplimang :)

farmor och farfar var snälla och köpte ny madrass till min säng idag så jag slipper ligga på fjädrarna. mys.

så nu ska jag koka te och göra mackor och lägga mig under täcket och se film. mys! vill bli frisk nu nyss.
sista praktikdagen imorrn. både skönt och tråkigt.

och imorrn kommer ida! gaaah! can't wait.

och jag har beställt löshår nu. hoppas det kommer imorrn också

loyd smörar nu
loyd - ska du ha nåt från alko imorrn?
frida - jag går hellre dit och köper det än att ta nåt av dig
loyd - haha nåå säg inte så
frida - mmm
loyd - vi hörs imorrn då...
frida - NÄ
loyd - aldrig mer?
frida - nä!
loyd - åå vad tråkigt. vad ska jag då göra?
frida - skaffa dig ett liv som alla andra tillexempel
hejrååååååååååå... idiot. säger som farfar alltid säger
"du är ju knull i huvet"

image607image608

Kommentarer
Postat av: kix

jag märkte en grej, att du skrev "mys" två gånger om olika saker.. (tänkte bara härma dig) :(

Postat av: fiffo

haha det var ju inte ens samma grej ju

2008-02-07 @ 21:29:57
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Anonym

farfar verkar cool!

2008-02-07 @ 22:06:26
URL: http://blommaland.blogspot.com/
Postat av: fiffo

farfar ÄR cool=)

2008-02-07 @ 22:42:35
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Berra

Din morfar är tuffare ;D plus att du är grymt söt i lugg

2008-02-07 @ 23:01:29
Postat av: fiffo

haha morfar är drygare om inte annat :) och taaaack (a)

2008-02-07 @ 23:04:34
URL: http://fiffomiffo.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tror att du är bloggvärldens finaste flicka.

2008-02-07 @ 23:28:44
Postat av: loyd

smör smör smör

2008-02-08 @ 18:05:50

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback