dagen efter..

.. är alltid dagen efter. fyfan

hade iallafall grymt trevligt igår. det är inte ofta man har det i fyllan nu för tiden.
kvällen började hos emma s (efter att jag suttit och druckit i 4 timmar själv hemma, haha) och där körde vi massa ölspel, sexspel, ja såna där tjejgrejer. fixa oss och sånt.
sen ville emma ha papper så vi sprang ner på druggen och köpte det, och där kom loyd och hämtade oss så vi fick fara till mig och hämta mina smycken. jaja sen till emma igen och lalla vidare.
tragiskt att jag inte fixat min kamera ännu :/ och fyfan. pööösen lurade med mig till vimmelfotografen, kul att man ser ut som en haschtomte. det finns orsaker till att jag undviker dom där kamerorna, haha.


emma äter på tenas hår


sjöberg har just stått på alla fyra och skällt.. tror jag =)


jag ville se hur loyd skulle se ut i lugg :)


jag posar


annis skäller =)


sara gör nånting =)


sjöberg visar annis hur kamelen går till
tena knäppte samtidigt så bilden blev skum

jaja sen var det väl de vanliga. for och raggade med loyd efter hotellet, sen till han, sen skjutsa folk och sånt. somnade i bilen påväg hem också, somnade nästan i trapphuset påväg hem, somnade i hallen, somnade i sängen och där sov jag som en gris.


nödvändig film. haha. ignorera min röst, jag är still sick =)


vi körde ett spel och en av reglerna var att vi var tvungen att stå på alla fyra och skälla (inte yla annis=) före
eller om det var efter varje grej vi gjorde.
vi har "videobloggat" också, men dom vågar jag inte lägga in :)

nu sitter jag här med ett stooooort glas oboy och tycker synd om mig själv.. och mitt huvud.
ska lägga mig i sängen en sväng tror jag.

skola imorrn. blä!

Kommentarer
Postat av: soppe

nä nog är vi ledig imorgon


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback