BAH

jag är ungefär så smart jag ser ut att vara. dvs inte ett skit!
har gått och varit maxnervös för ett teoriprov jag skulle ha idag, som inte ens är idag. fan vad less. leffelito ringde och väckte mig imorse och skulle höra om jag skulle komma med han, men då slog det mig att det är så jävla fel datum det bara kan bli. menmen, nu har jag iallafall en vecka på mig att plugga. kan behövas.

måste bara slänga upp vad loyd sa igår, haha

loyd - vilket vädertecken är du född i?
frida - vädertecken? hahaha
loyd - öööh? vad fan heter det då?
frida - hahaha jåå det heter så.... jag är född i öst
loyd - förhelvete........ sluta då!!
frida - hahahaha.. stjärntecken heter det
loyd - satans helvete... lägger du ut det här på nån jävla bloggjävel så slår jag ihjäl dig
frida - hahahahaha
loyd - hör du det?!?!?
frida - (fortsätter skratta) nu måste jag ju gå och slå igång datorn igen
loyd - men är du helt jävla dum i huvudet?? du lägger fan inte ut det nånstans
frida - hohoho

allt blir så mycket roligare efter 2 på natten. varför vet jag inte. det är så roligt att höra att han har ett uppenbart fel. det brukar han aldrig ha :)

nu ska jag gå en runda för att vakna och sen ska jag plugga som ett tok. hoppas mamma är ledig så kan jag fara dit. blir mycket mer gjort då.

stan idag, någon? luleå imorgon, någon?

Kommentarer
Postat av: loyd

Va fan håller du på med!!
Skadorna efter att du snubblar omkring i fyllan kommer vara lindriga efter att jag fått tag i dig!!

2008-02-14 @ 00:55:47
Postat av: fiffo

mycke snack och lite verkstad.. jävla lallare :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback