ändrade planer

.. igen!
efter mycket rackel och svammel for jag till sara för att fara till backen, men av olika orsaker blev det inte så.
blä, känner mig trött och jävligt bitter idag.
kan bero på att jag låg vaken till ca 4 inatt och väntade på att annis skulle höra av sig, men eftersom att hon inte gjorde det klädde jag av mig och la mig under täcket, och somnade dirr. före 9 blev jag väckt av ida för att hon ville bada. tänkte vara snäll och sitta och vakta henne så hon inte drunknar, men hennes puppyeyes var för svåra att neka så jag drog av mig kläderna och hoppade ner med henne.
kan ju garanterade att det kändes lite wierd att sitta där utan kläder med lillsyrran som gillar att utforska, haha.

jaja, ikväll blir det väl fest. fast hittills har det bara varit svammel uti det där och jag vet inte alls varför jag överhuvudtaget ska följa med. menmen. sara kommer väl och roar mig om inte annat.

nu ska jag dra av mig dom här snowboardskorna, känns som att mina tår vill röra på sig, då dom är helt bortdomnade. sen blir det att lägga sig i sängen och tycka synd om sig själv ett tag innan jag far ut och leker med ida som jag lovat henne.

stefan är rolig förresten :)


image614

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback