1-0

.. till mig såklart.

patrix och jag har slagits, ytterligare en gång. fast numera är det mest han som bitchslapar mig, medans jag trycker in mina fingrar och naglar i hans muskler tills han sprattlar som en liten fisk och får övertaget. då får jag ta till puppyögonen för att han ska ge sig ett tag så jag kan få övertaget igen. jag älskar min baby :D

nå, hur som helst. jag tycker ju själv att jag är ganska lustig ibland, vilket jag verkar vara ensam om att tycka. som nyss t.ex. när jag råkade spilla ut en kanna vatten på golvet och febrilt började tömma toapappersrullen och torka upp vattnet.

jag - det här pappret suger ju!

sen dog jag. patte skrattade bara för att jag ytterligare en gång drog ett tråkigt skämt som bara jag skrattar åt.

sen min klassiker som jag råkade säga här om natten när vi var ute och gled med bilen. kommunen har ju fått för sig att släcka alla gatlysen för att spara pengar, men det tänkte ju inte jag på

jag - varför är det släckt överallt?
patte - ??
jag - eller juste, det är ju jul snart. höhö

släckt.. släkten alltså. kommer ju.. på jul. haha

det finns fler, dock inga som andra öron (ögon) bör höra (se).

nä, det var det. nu ropar karln från vardagsrummet och är bitter för att porrkanalerna tydligen är spärrade. haha, jävla as.



orange-koppar-ish. me like


grönt. jag älskar att mobilkameran fångar alla färger så bra

äh.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de där med släkten vart rolig när jag läste den, bara för att jag vet hur du kan vara :D hahaha

2008-12-28 @ 09:06:52
Postat av: soppe

de va ja som skrev å glömde signera:P

Postat av: Lajsan

Snygga jävla människa.. Om jag visste att jag skulle se ut som dig i mitt nästa liv hade jag tagit livet av mig nu på en jävla sekund

2008-12-28 @ 16:43:36
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Lajsan

heh.. inte kan det ju vara så att jag råkades sno den av dig någon gång där i sommras :)

2008-12-29 @ 13:05:26
URL: http://berramagnusson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, fan vad dum du är. Tur att jag är lika dum som dig så jag dog åt varje skämt :D

2008-12-29 @ 20:24:12
Postat av: mikaelf

Hahaha, så djävla långsökt med släkten :P

2008-12-30 @ 21:20:14
URL: http://mikaelf.com/blog

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback