hej, jag hatar rubriker.

Haj jag heter Patrik, jag är 22 år och bor i kalix, på torggatan närmare bestämt (Nu slipper ni gå in på hitta.se) 11, högst jävla upp, dörren till vänster.
Jag hatar alla, så ni får komma och se om ni vill (har en kniv och ett järnrör vid dörren)
Nä nu skiter vi i det, kom gäääärna och städa åt mig, skiter i de 2 ä:na
Hur som helst så ville jag bara skriva att jag tycker om Frida jäääääävligt mycket mycket mycket mycket mycket.. hon säger att jag hatar henne, det gör jag inte alls nånstans nånsin.
Har aldrig hatat henne, men visst fan har jag surat på henne, det är för att hon är en jävla bitterjävel som vägrar göra nånting ju :D hahaha (förlåt)

nu vette fan vad jag ska skriva, Sitter i min ensamhet och lyssnar på Ozzy och suger på en kung (Som Silvia)
Annars har jag inget nytt att rapportera om..

Vill också göra reklam för min blogg, om ni vill ha en släng av bitterhet.
PATRIXXX.BLOGG.SE förhelvete!!!



"Ett möte mellan två människor som gör varandra fullständiga, som är gjorda för varandra, gränsar i min mening till ett mirakel." - A.H...
jag tycker inte om "Mr. A "men de där citatet är bra.



Du är bäst Fiffo <3<3<3<3

Kommentarer

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback