tjaaaaaat

mina vänner tjatar på mig om att jag inte längre skriver novell-långa inlägg om vad jag gör om dagarna :) men jag skriver så mycket texter och annat om dagarna att orden inte räcker till att skriva här lika mycket :) förlåt..

har varit med sara och lisa idag, myspys. sjukt fint väder också.

that '70s show är på tv nu, så jag har inte samvete att sitta här längre. kan ju inte svika ashton :) dessutom skriker den där förbannade biologiboken efter mig. jag lovar att jag ska bränna den när vi är klara med den där kursen.. jag hatar den verkligen!!

har förresten beställt en stundentklänning igår. kan visa bilder sen, för bloggen vägrar publicera mina bilder nu :/ hoppas bara den passar. annars är det kört.

Kommentarer
Postat av: JENNA

jag vill absolut se klänningen sen! hojta till när du lagt upp den! :)


vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback