ptjaaa

fick mail av min svenskalärare idag
"Hej Frida,
Så bra att du gjort den sista uppgiften till Svenska B! Den var riktigt bra och välskriven."

Betyg.... MVG (vilket jag fick i kursen också)! känn på den ni :)

jag måste väl känna mig nöjd, då jag skrev ihop uppgiften helt från eget huvud, liggandes med benen på soffan och huvudet på golvet. på sisådär 10 minuter. jag är ett geni ;)

nej men jag har haft det lite knakigt med svenskan. för det första hatar vi verkligen varann.. verkligen verkligen hatar.. och för det andra har jag knappt varit på en lektion, och den här sista uppgiften är jättegammal. men jag har bara strejkat.
fattar inte hur vi kunde hata varann så mycket i början utan att ens ha träffats typ.. kan det bero på att farsan dumpade henne då dom var unga? ;) jag tror det.

imorgon ska jag fixa med efternamnsbyte. det ni! frida tapani it is..

har massa bilder och filmer från idag då jag varit på missions.. men jag orkar inte ens leta fram kameran, så ni får se senare.

Kommentarer
Postat av: Olessia

vad roligt :D grattis

Postat av: Saara

om du har avstängt mobben imorn också. Kommer de dimmba ner ett handskrivet brav i din bervlåda . där de står hur nmycke jag tycka om dig :)

2008-04-10 @ 20:04:12
URL: http://farmorsara.blogg.se
Postat av: soppe

va fan, å åt mig är hon jävligt snål med betyget :P

2008-04-11 @ 13:52:23
URL: http://sbergdahl.blogg.se
Postat av: EMMA

vad duktig du är frida! :D

2008-04-11 @ 19:15:54
URL: http://empooo.blogg.se

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback