dumskalle

jag har följt den här bloggen sen min brorsa nämnde den för ett ganska bra tag sen i sin egen blogg.. och hon blir ju ärligt bara dummare och dummare för varje dag som går.

hon har planerat ett datum då hon ska ta livet av sig, och 90 dagar innan den dagen började hon blogga om hennes liv. idag är det 26 dagar kvar.
hon säger att hon ska ta livet av sig.. för att hennes liv är så dåligt och jadajada.
men ändå gör hon allt för att bli deprimerad, och nu när hon lyckats med det ska hon försöka att inte bry sig om alla i sin omgivning. hon blir ledsen och gråter när hon ser hennes lillasyster leka, för att hon vet hur ledsen den systern kommer bli, men även hennes vänner och föräldrar. hon ska försöka jobba på att inte tänka sig själv som självisk, som ni ser i hennes senaste inlägg. VARFÖR I HELVETE TA LIVET AV SIG DÅ?!?!?!?! ärthjärna.

inte för att jag tror att hon kommer göra det. det finns ju ingen logik bakom någonting överhuvudtaget.

alla mår väl piss nångång, men skulle alla ta livet av sig varje gång man hade en svacka, så hade ju folk inte gjort annat än att gå i graven..

det som är ännu mer komiskt är att den 1 april skrev hon att hon skulle ta livet av sig, att hon inte orkade vänta de där dagarna det var kvar (35 av 90 dagar då). alla förstod väl att det bara var ett aprilskämt. men att folk på allvar satt och mailade henne och frågade om hon var död, och mailade överhuvudtaget. såvitt jag vet så svarar inte döda på mail.. men vad vet jag.

har inte orkat se de youtube-klipp dom har. eller jag såg ett, och vad jag såg så handlade allt om hennes bröst och någon eventuell porrstjärnekarriär. ja, det var ju en av de grejer hon skulle hinna med innan hon dog.
men killen som pratar hela tiden verkar bara vara psykiskt sjuk och jag blir bara irriterad av att kolla på honom. förstår inte grejen heller, därför skippar jag det. men det är väl säkert.. intressant att se.

hur som helst.. jag tror inte att hon kommer ta livet av sig. men hon kommer ju förmodligen skriva att hon ska göra det, för att sen stänga ner bloggen, så alla går undrandes om vad som hänt.

men hon har ju faktiskt lovat att berätta hur hon ska gå till väga när hon tar sitt liv, när hon själv bestämt sig. klänningen hon ska bära är då redan bestämd, och självmordsbreven hon skrivit, ska ligga bredvid henne.
doh..

folk som tar självmord ÄR själviska.
om jag mår dåligt är det ju iallafall EN person som mår dåligt av det, dvs jag. men tar jag livet av mig, är det ju fler än så (hoppas jag?), iallafall som låtsas. för att inte nämna skammen hos föräldrarna, som inte lyckats uppfostra ett barn som mår så pass bra att man ska klara av att leva.

som jag brukar säga till alla min emokompisar när dom mår dåligt "jag lovar, du är inte den enda människan på jorden som mår dåligt. skillnaden är att andra söker hjälp". precis.

nu när man inte har någon att diskutera såna här värdsliga (yäyä) saker med längre så får bloggen ta det. varsågod.

Kommentarer
Postat av: Fegon

Bör kanske tilläggas att det lutar åt att hon är en del av ett Anti-suicideprojekt. Att avskräcka ungefär. Dom har kanske lärt sig att det inte går att bara ha en suicide-hotline som terroristerna använder för att rekrytera. Hon drar hela tiden upp baksidorna med att ta livet av sig, hon tog tillochmed upp en Slipknotlåt som jag antar är med budskapet "metal gör att du antingen tar livet av dig eller skjuter 53 personer på din skola"

Postat av: Sanna

Det finns då alla sortens djur i vår herres hage. Men vill man bli känd så kanske de där är att bra sätt att få sig publicitet. Jag tror inte heller hon tar livet av sig om jag ska vara ärlig hehe

2008-04-10 @ 12:40:26
URL: http://skinfiol.blogg.se/
Postat av: Berra

Nu har jag skrivit litegrann i alla fall ;)

2008-04-10 @ 12:54:15
Postat av: J

Precis som fegon säger är det ett anti-suicideprojekt.

2008-04-11 @ 17:00:27

vavava?

namn:
kom ihåg mig?

e-postadress:

URL:

kommentar:

Trackback